مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 17:412019-10-18فرهنگي

نمایشگاه خوشنویسی دستخط در سنندج گشایش یافت


نمایشگاه خوشنویسی دستخط دربردارنده 60 اثر از چهار هنرمند برجسته کشور امروز جمعه در نگارخانه ارشاد سنندج گشایش یافت و تا سوم آبان پذیرای بازدید علاقه مندان است.

- نمایشگاه خوشنویسی دستخط دربردارنده 60 اثر از چهار هنرمند برجسته کشور امروز جمعه در نگارخانه ارشاد سنندج گشایش یافت و تا سوم آبان پذیرای بازدید علاقه مندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه دستخط با عرضه آثاری از علی شیرازی، غلامحسین امیرخانی، مجتبی ملک زاده و سیدرضا بنی رضی در سبک های نستعلیق، نستعلیق شکسته و نسخ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، انجمن خوشنویسی کردستان و شرکت کوباک از امروز در نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج به معرض نمایش عموم درآمد.

فرماندار سنندج در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه ایرانی ها اشعار نغزی را به صورت خوشنویسی بر روی کتیبه ‎ها و معماری های خود به نمایش گذاشته اند، عنوان کرد: این آثار نشان دهنده این است که ایرانی ها علاقه زیادی به ترویج هنر خوشنویسی و خطاطی داشته اند.

  اسلام توسط خوشنویسان ایرانی گسترش یافت ابراهیم زارعی، با بیان اینکه ایرانی ها تلاش کردند که خط را به زیبایی نشو و نما دهند، افزود: اسلام توسط خوشنویسان ایرانی گسترش یافت و حتی ایرانیان بودند که دستور زبان عربی را نوشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خوشنویسی دستخط در سنندج گشایش یافت

نمایشگاه خوشنویسی دستخط در سنندج گشایش یافت