مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 15:262019-10-18سياسي

جلسه ستاد اربعین با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی


جابجایی بیش از 3 میلیون نفر از مرزها اقدام بسیار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ جلسه قرارگاه ستاد اربعین با حضور دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مسئولان محلی در شلمچه برگزار شد.

دریابان شمخانی در جلسه ستاد اربعین در شلمچه گفت : جایجایی 3 میلیون و سیصدهزار نفر از مرزها اقدام بسیار بزرگی است و از نظر عملیات لوجستیکی، بهداشت و حمل و نقل در شرایطی که تحریم های دشمن وجود دارد ثبت یک رکورد بزرگ است.

وی با بیان اینکه پایانه شلمچه از نظر خدمات اولین است افزود:وقتی ایرانی وارد عراق بشود و وقتی یک عراقی وارد ایران بشود این خدمات مرز مشخص می شود.

دریابان شمخانی در ادامه گفت : رسالت فرهنگی اربعین فقط در کربلا و بین الحرمین نیست، بلکه یک امتداد فرهنگی بسیار قوی در ایران در حال شکل گرفتن است.

وی خاطر نشان کرد: تجربیات امسال انها را تبدیل به توفیق کنیم و عوامل مختلف هلال احمر،وزارت خارجه و دستگاه های دولتی و بهداشت کار بزرگی کردند و این در حالی است که به حمدلله حتی یک حادثه امنیتی هم رخ نداد.

شریعتی استاندار خوزستان نیز گفت: بسیج ،سپاه ،ارتش و نیروهای امنیتی در کنار نیروی انتظامی سنگ تمام گذاشتند، در آن سوی مرز در جاده های مواصلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد اربعین با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی

جلسه ستاد اربعین با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی