مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 14:392019-10-18اقتصادي

هفته هفتم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد


هفته هفتم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با شرکت 59 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در هفته هفتم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا بعدازظهر جمعه 59 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار و هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 120 میلیون و 750 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه اهدا شد.

در دور اول اسب های ترکمن سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمدامین توماج با اسب ارث گتیر زودتر از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب بیا رامین و مهرداد خوجملی با اسب آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب سیمبر سیتی عنوان اول را به دست آورد و طاهر گوگ نژاد با اسب هلن روشن و آرمین آق آتابای با اسب مسافر به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب بیوتی آرچ موفق به کسب مقام اول شد و جواد آچاک با اسب نوا هج و مهران عطا با اسب دلهیج به ترتیب مقام های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هفتم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

هفته هفتم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد