مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 13:322019-10-18سياسي

راهپیمایی اربعین از اسرار کربلاست


امام جمعه کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: راهپمیایی اربعین یک رسانه بی همتا و پیچیده تبلیغاتی برای ناب بودن حقیقت اسلام دانست و آن را از جمله اسرار کربلا معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم اظهار داشت: هر لحظه از صحنه های کربلا پر از اسرار و رموزی بوده که قابل توصیف است و رازهای این واقعه بزرگ هر روز بیشتر کشف می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: واقعه کربلا تاریخ را دگرگون کرده و در سوریه، دمشق و کربلا شرایطی به وجود آمده که در تاریخ ماندگار است و پس از گذشت 1380 سال شیعیان از سراسر جهان برای دفاع از سوریه و کربلا به پا خاستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری حرکت میلیونی پیاده روی اربعین زائران را پیشروی به سوی قله فداکاری و شهادت خوانده و قدرت اسلام و جبهه مقاومت را در این حرکت متجلی دانسته و از پیامدهای طوفان حرکت اهل بیت (ع ) در فاصله عاشورا و اربعین با توجه به اختناق آن زمان می داند که باعث منقلب شدن دشمن و در نتیجه سرنگونی رژیم صوفیانی است.

نمازی تاکید کرد: امام خامنه ای در دانشگاه امام حسین (ع) بیان کرد که ای اهل ایمان به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات مجهز شوید زیرا از اسرار کربلا هویداست که دشمن هر زمان با اندیشه دور ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین از اسرار کربلاست

راهپیمایی اربعین از اسرار کربلاست