مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 12:272019-10-18سياسي

اربعین رساترین رسانه شیعه است


امام جمعه محمودآباد نمونه با اشاره به شکوه و عظمت اربعین گفت: اربعین رسا ترین رسانه شیعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام رشوندی امام جمعه محمودآباد در خطبه های این هفته این شهر که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: پیاده روی اربعین امروز تنها متعلق به تشیع ندارد و باید آن را فراتر از جهان شیعه دانست.

وی افزود: با توجه با توطئه های دشمنان اسلام اربعین امسال باعث تجدید میثاق مسلمانان جهان شد و این نشان از هوشیاری، همدلی و اتحاد بین مسلمانان است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه برگزاری اربعین عاشورای حسینی تجلیل از اصل اسلام است، عنوان کرد: راهپیمایی جاماندگان از اربعین فردا ساعت 10 صبح از مسجد امام سجاد به سمت گلزار شهدای شهر برگزاری می شود.

وی همچنین با اشاره به دستگیری زم توسط اطلاعات سپاه تأکید کرد: دشمنان اسلام مات و مبهوت مانده اند که چطور نیروهای جان بر کف سپاه توانستند این عناصر ضدانقلاب را دستگیر کنند اما دشمنان غافل از آن هستند که نیروهای نظامی و انتظامی همیشه درصحنه حضور دارند و از کشورشان دفاع می کنند.

حجت الاسلام رشوندی ادامه داد: مهم تر از دستگیری فردی رذل و حقیر که به خودی خود ارزش چندانی ندارد، کار اطلاعاتی نوین و تمیز فرزندان انقلاب در سازمان اطلاعات سپاه است که با طراحی هوشمندانه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین رساترین رسانه شیعه است

اربعین رساترین رسانه شیعه است