مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:542019-10-18اجتماعي

شرایط و مقدمات بازگشت زائران در مرزها فراهم است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن بیان اینکه طی امروز و فردا با اوج بازگشت مسافران اربعین مواجه هستیم، گفت: شرایط و مقدمات بازگشت زائران در مرزها فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار محسن فتحی زاده ضمن بیان اینکه بخشی از زائرانی که امسال به عتبات عالیات سفر کردند نزدیک دو میلیون نفر از این مراسم معنوی بازگشتند، ابراز داشت: فرایند بازگشت زائران به کشور شدت گرفته و امروز به اوج خود رسید به نحوی که تا ساعت 12 امروز 190 هزار نفر به کشور وارد شدند.

وی ضمن بیان اینکه سهم مرز مهران از بازگشت مسافران تا به امروز 190 هزار نفر بوده است، افزود: شرایط و مقدمات بازکشت زائران در مرزهای خسروی، چذابه، مهران و شلمچه فراهم است و مسافران می توانند بدون هیچ مشکلی وارد مرز شوند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بابیان اینکه طبق برآوردها پیش بینی می شود امروز و فردا بار سنگین ترافیکی را در استان های مرزی کشور شاهد باشیم، ابراز داشت: با توجه به اینکه امسال اکثر زائران با خودروهای شخصی خود به مرزها مراجعه داشتند لذا در حوزه حمل ونقل زائران در پایانه ها مشکل چندانی وجود ندارد اما بااین حال پایانه ها باید برای انتقال مسافران کاملاً آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و مقدمات بازگشت زائران در مرزها فراهم است

شرایط و مقدمات بازگشت زائران در مرزها فراهم است