مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:242019-10-18اجتماعي

بازگشت 150 هزار زائر اربعین به مرزهای چهارگانه کشور از صبح امروز


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه تا کنون 2 میلیون زائر به کشور ایران ورود کرده اند، گفت: از صبح امروز 150 هزار زائر از مرزهای چهار گانه به کشور مراجعت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن فتحی زاده اظهار داشت: امسال زائران عتبات عالیات با تدبیر، سفر خود را کنترل و مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز 150 هزار زائر از مرزهای چهار گانه کشور ورود داشته اند، گفت: نزدیک به 95 هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران به کشور مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های مواصلاتی استان ایلام خاطرنشان کرد: برابر ارزیابی های انجام شده، جهت تسهیل در تردد زائران، مسیر مهران به ایلام از بعد از ظهر امروز یک طرفه خواهد شد که زمان دقیق آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فتحی زاده تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ایلام نداشتیم و بعضا گره های ترافیکی در دهانه تونل راه کربلا و روی پل ها بوده که سریعا رفع شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از زائران خواست که با توجه به حجم تردد، سفر خود را مدیریت و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 150 هزار زائر اربعین به مرزهای چهارگانه کشور از صبح امروز

بازگشت 150 هزار زائر اربعین به مرزهای چهارگانه کشور از صبح امروز