مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-18اقتصادي

اختصاص هزار و ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب


استاندار کرمانشاه از اختصاص هزار ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب که به علت گرانی مصالح کار ساخت آن ها به اتمام نرسیده خبر داد.

- مرکز کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان سرپلذهاب از طرح ساماندهی رودخانه الوند و بازسازی مسکن مهر شهید شیرودی این شهرستان بازدید کرد.

وی در بازدید از طرح ساماندهی رودخانه الوند با انتقاد از روند کند اجرای این طرح، با معاون مدیرکل آب منطقه ای استان تماس تلفنی بر قرار کرد که در این تماس قرار بر این شد شرکت آب منطقه ای 20 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص دهد تا قبل از شروع بارش ها این پروژه به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه همچنین از پروژه مسکن مهر سرپلذهاب بازدید کرد و با بیان مطالبات و دغدغه های مردم از مدیرکل راه وشهرسازی استان که در این سفر استاندار را همراهی می کرد خواست تا دومین سالگرد زلزله این پروژه به پایان برسد.

بازوند همچنین در این سفر از اختصاص هزار ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب که به علت گرانی مصالح کار ساخت آن ها به اتمام نرسیده خبر داد وگفت: بر این اساس به هر واحد مسکونی نیمه کار با تأیید بنیاد مسکن 12 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار و ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب

اختصاص هزار و ششصد میلیارد ریال به واحد های نیمه کاره در شهر سرپلذهاب