مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:102019-10-18سياسي

در جنگ اراده ها پیروز میدان می شویم


ما در جنگ اراده ها پیروز میدان خواهیم شد و از اربعین و حماسه حضور درس خواهیم گرفت و جهانیان نشان خواهیم داد که این فرهنگ پاک شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: مخالفان تفکر ایثار شهادت هرکاری که در توان دارند همچون حذف نام شهدا از تابلوهای شهر انجام می دهند.

وی افزود در آستانه اربعین امام حسین (ع) برای همه آشکار شد که محبت اهل بیت (ع) برای مومنین حرارتی است که هرگز سرد نمی شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: عده ای میخواهند اراده مردم را سست کنند همانطور پیش بینی می شد به فضل پروردگار و به کوری چشم دشمنان ما در جنگ اراده ها پیروزیم و به همه دنیا نشان ثابت می کنیم که فرهنگ عاشورا هیچ وقت پاک نخواهد شد.

خطیب جمعه کرج در ادامه اضافه کرد: از اربعین و حماسه حضور باشکوه مردم درس می گیریم هرچند عده ای می خواهند اراده مردم را سست کرده و فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خاطره شهدا را کمرنگ کنند که این پیاده روی عظیم و با شکوه نمونه ای از حضور مردم بود که به جهانیان ثابت کرد محبت اهل بیت علیهم السلام همیشه در دلها باقی است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اینروزها حرفهایی درباره مذاکره با غرب زده می شود، گفت: مذاکره و دوستی با آمریکا در هر دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ اراده ها پیروز میدان می شویم

در جنگ اراده ها پیروز میدان می شویم