مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 11:002019-10-18سياسي

پیاده روی اربعین قدرت نمایی مقابل استکبار است/ اقتدار اطلاعاتی سپاه در دستگیری «زم»


امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین قدرت نمایی پیروان اهل بیت(ع) مقابل استکبار است، گفت: دستگیری «روح الله زم» بار دیگر اقتدار اطلاعاتی سپاه را به دشمنان نشان داد.

- خرم آباد-امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین قدرت نمایی پیروان اهل بیت(ع) مقابل استکبار است، گفت: دستگیری روح الله زم بار دیگر اقتدار اطلاعاتی سپاه را به دشمنان نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا راه نجات انسان است.

وی با اشاره به اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: روز اربعین، روز دیدار و ملاقات است، روز مظلومیت و عدالت خواهی است، اربعین روز برافراشته شدن پرچم توحید و روز خون خواهی امام حسین(ع) است.

اربعین تجلی همبستگی اجتماعی و همگرایی انسانی بر مبنای آموزه های عاشورایی است نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه خوشبختانه در سال های اخیر با رهنمود مقام معظم رهبری، راهپیمایی عظیم اربعین شکل گرفت و این راهپیمایی در جهان بشریت بی نظیر و بی مانند است، گفت: ما چنین اجتماعی در دنیا سراغ نداریم، بیش از 20 میلیون نفر تا کنون در کربلا و اربعین امام حسین(ع) حاضر شده اند، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین قدرت نمایی مقابل استکبار است/ اقتدار اطلاعاتی سپاه در دستگیری «زم»

پیاده روی اربعین قدرت نمایی مقابل استکبار است/ اقتدار اطلاعاتی سپاه در دستگیری «زم»