مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-18سياسي

منطق جمهوری اسلامی دفاع از ستمدیدگان جهان است


منطق جمهوری اسلامی با الهام از سالار شهیدان و اربعین حسینی دفاع از همه ستمدیدگان عالم برای برچیدن بساط ظلم و استبداد است.

- قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: منطق جمهوری اسلامی با الهام از سالار شهیدان و اربعین حسینی دفاع از همه ستمدیدگان عالم برای برچیدن بساط ظلم و استبداد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی قابل در نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: اگر روزی فسادی در جامعه گسترش یابد همه آسیب می بینیم و اگر مثل امروز که فساد و ولنگاری زیاد شده بی تفاوت باشیم باید هزینه زیادی را متحمل شویم.

وی بیان کرد: برخی فکر می کنند حکم حجاب در جامعه تمام شده و با تبلیغات دشمنان در فضای مجازی این اصل اساسی را زیر سوال می برند که اجازه نخواهیم داد پوشش اسلامی کم رنگ شود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: حجاب همواره یک ارزش است حالا یک زمانی موج تبلیغات اجنبی جامعه را درگیر می کند اما اگر تاریخ را مطالعه کنید سرانجام افراد فاسد و بی بند و بار که به عذاب الهی گرفتار شدند می تواند هشداری برای انسانهای بی بصیرت باشد.

اربعین تکرار عشق و ارادت به معصومین است خطیب جمعه قزوین اظهارداشت: امروز که به اربعین رسیدیم تاریخ تکرار شده است و حضور بیش از 60 ملیت در این رویداد بزرگ دینی بیانگر عشق و ارادت مسلمانان جهان و حتی دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطق جمهوری اسلامی دفاع از ستمدیدگان جهان است

منطق جمهوری اسلامی دفاع از ستمدیدگان جهان است