مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-18سياسي

لزوم شناسایی عناصر منافق و مرتبط با «روح الله زم» در کشور


امام جمعه موقت نهاوند با اشاره به دستگیری سر شبکه کانال ضدانقلاب آمد نیوز تأکید کرد: دستگاه های امنیتی و قضایی عناصر منافق و مرتبط با این فرد در کشور را شناسایی و دستگیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس مولوی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه نهاوند ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی که همان انجام واجبات و ترک محرمات است، گفت: یکی از مصادیق زیبای تقوا گسترش عدالت است.

وی با بیان اینکه تقوا جنبه فردی و اجتماعی دارد، گفت: عدالت در جامعه جنبه های مختلفی همچون عدالت قضایی، عدالت توزیع منابع و ثروت، عدالت در گزینش ها و غیره را شامل می شود که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد تا طعم شیرین تقوا در همه زمینه ها را بچشیم.

حجت الاسلام مولوی با تأکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: یکی دیگر از مصادیق تقوا ترویج وحدت در جامعه است و امروز با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است باید توجه شود که وحدت جامعه را به خاطر رسیدن به اهداف سیاسی خدشه دار نکنیم.

وی با اشاره به بیانی از امام (ره) در خصوص اربعین حسینی، گفت: ایشان فرمودند امام (ع) با عده کم همه چیزش را فدای اسلام کرد و مقابل یک امپراتوری بزرگ ایستاد و نه گفت لذا ما باید هرروز در هر جا این نه به ظلم و استکبار را محفوظ بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی عناصر منافق و مرتبط با «روح الله زم» در کشور

لزوم شناسایی عناصر منافق و مرتبط با «روح الله زم» در کشور