مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-18سياسي

اجتماع اربعین مقدمه ظهور است/اقتدارمثال زدنی دستگاه اطلاعاتی کشور


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اجتماع بزرگ و شکوهمند اربعین حسینی مقدمه ای برای ظهور و نشانگر انسجام و همبستگی اجتماعی ملت های آزادی خواه جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل عنوان کرد: اجتماع بزرگ و شکوهمند اربعین حسینی را مقدمه ظهور می دانیم و امیدواریم لشگریان امام زمان (عج) از همین اجتماع عزتمند شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه شعارهای جهانی امام حسین (ع) باعث استقبال از راهپیمایی اربعین شده است، افزود: این اجتماع صرفاً برای شیعه یا حتی اهالی تسنن نیست و رفته رفته به عنوان راهپیمایی اعتراضی علیه نظام اهریمنی حاکم بر دنیا مطرح گردیده و مشتریان زیادی از اروپا، آمریکا، آسیای شرقی و روسیه پیدا کرده است.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: این اجتماع عظیم انسجام و همبستگی اجتماعی را در ملت ما و در میان موالیان اهل بیت (ع) خیلی بالا برده است.

این موضوع برای عزت، اعتلا، اقتدار و امنیت کشور ما و برای جایگاه شیعیان در جهان بسیار مهم است.

عاملی با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی شخصیت و قدرت امام حسین (ع) را به جهانیان نشان داده است، یادآور شد: امروزه تحقیقات فراوانی از طرف واتیکان و مکاتب دیگر بر روی اربعین، شخصیت امام حسین و بر موضوع عزاداری شروع شده و در نتیجه ابا عبدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع اربعین مقدمه ظهور است/اقتدارمثال زدنی دستگاه اطلاعاتی کشور

اجتماع اربعین مقدمه ظهور است/اقتدارمثال زدنی دستگاه اطلاعاتی کشور