مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 10:552019-10-18سياسي

تجمع میلیونی در اربعین باعث یاس دشمن شد


تجمع عظیم میلیونی از سراسر جهان باعث یاس دشمنان و اتحاد و همدلی مسلمانان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی در نماز جمعه این هفته چادگان گفت: دستگیری روح اله زم را به دلاورمردان سپاه تبریک عرض می کنم که با هوشیاری توانستند یک از سرشاخه های ضدانقلاب را دستگیر کنند.

خطیب نماز جمعه چادگان افزود: دشمنان اسلام مات و مبهوت مانده اند که چطور نیروهای جان بر کف سپاه توانستند این عناصر ضدانقلاب را دستگیر کنند اما دشمنان غافل از آن هستند که نیروهای نظامی و انتظامی همیشه درصحنه حضور دارند و از کشورشان دفاع می کنند.

وی به اربعین حسینی اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه با توطئه های دشمنان اسلام اربعین امسال باعث تجدید میثاق مسلمانان جهان شد و این نشان از هوشیاری، همدلی و اتحاد بین مسلمانان است.

بنی جمالی خاطرنشان کرد: اربعین امسال دو بعد معنوی و سیاسی داشت بعد معنوی اینکه در مراسم امسال مسؤول، رییس، کارگر، کشاورز و همه و همه با یک هدف و برای حسین (ع) حضور داشتند و بعد سیاسی آن تجمع عظیم میلیونی از سراسر جهان باعث یاس دشمنان و اتحاد و همدلی مسلمانان شد.

خطیب نماز جمعه چادگان عنوان کرد: راهپیمایی جاماندگان از اربعین فردا ساعت 8 صبح از مسجد جامع چادگان به سمت امام زاده عبدالله زید ابن حسنی روزه به طول 10 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع میلیونی در اربعین باعث یاس دشمن شد

تجمع میلیونی در اربعین باعث یاس دشمن شد