مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:572019-10-18پزشكي

260 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی درمانی بهره مند شدند


رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین بابیان در مرزها و درون کشور عراق خدمات بهداشت و درمان ارائه می شود، گفت: 260 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی درمانی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، پیر حسین کولیوند ضمن بیان اینکه در بازدید از مرزهای چذابه، شلمچه و مهران و همچنین مراکز بهداشت درمان مستقر در عراق خوشبختانه خدمات بهداشت و درمان به نحو مطلوب به زائران اربعین حسینی ارائه می شود، ابراز داشت: تا این لحظه 260 هزار نفر از خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی این ستادها بهره مند شدند.

وی ضمن بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان به 40 هزار اتباع خارجی نیز ارائه شده است، افزود: 430 نفر از مصدومانی که در بیمارستان عراق بستری بودند به مرزها انتقال یافتند و 150 نفر به شهرهای محل سکونت خودشان منتقل شدند.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین ضمن بیان اینکه به رغم استقبال خوب مردم از مراسم اربعین تا این لحظه بیماری واگیردار مشاهده نشده است، ابراز داشت: به دلیل رعایت موازین بهداشتی تعداد بیماری ها امسال به نسبت سال قبل کمتر بود و ضمن آن مرزهای زمینی و هوایی نیز برای شناسایی بیماری ها پایش و رصد می شوند کولیوند اضافه کرد: دارو تجهیزات در عراق و مرزها کم نیست و به اندازه کافی تدارک دیده شده است که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی درمانی بهره مند شدند

260 هزار زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی درمانی بهره مند شدند