مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:392019-10-18سياسي

پیوند انتظار فرج با اصلاح جامعه/ اجتماع اربعین یک موضوع سیاسی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) گفت: انتظار فرج با اصلاح جامعه پیوند خورده است.

- تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) گفت: انتظار فرج با اصلاح جامعه پیوند خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای نظم است.

به کسی که وعده می دهیم در جلسه ای حاضر می شویم، سر کلاس حاضر می شویم که باید سر ساعت باید برنامه را شروع کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: عوامل زیادی را برای شکل گیری راهپیمایی اربعین می توان مطرح کرد؛ درک صحیح از نهضت حسینی عامل اول شکل گیری درست و پویایی نهضت امام حسین (ع) است.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: این درک بیشتر از همه چیز مرهون انقلاب اسلامی است، یکی از راهبردهای انقلاب اسلامی حمایت از اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم و استقرار 3 هزار موکب ایرانی درک صحیح از نهضت حسینی است، افزود: پدیده عظیم راهپیمایی اربعین، اظهار اشتیاق نیاز به اضطرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند انتظار فرج با اصلاح جامعه/ اجتماع اربعین یک موضوع سیاسی است

پیوند انتظار فرج با اصلاح جامعه/ اجتماع اربعین یک موضوع سیاسی است