مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:272019-10-18سياسي

قزاقستان به «گروه کشورهای ضد فساد» شورای اروپا پیوست


قزاقستان و شورای اروپا توافقنامه عضویت «نورسلطان» در گروه کشورهای ضد فساد را به امضا رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قزاقستان و شورای اروپا توافقنامه عضویت نورسلطان در گروه کشورهای ضد فساد را به امضا رساندند.

ریاست هیات قزاقی در این مراسم را الیک شپیک بایف رییس آژانس مبارزه با فساد قزاقستان و شورای اروپا را گابریئل باتاینی دراگونی معاون دبیر کل این سازمان برعهده داشت.

معاون دبیر کل شورای اروپا در این مراسم بر پیشرفت چشمگیر قزاقستان در زمینه اجرای سیاست ضد فساد و تغییرات مثبتی که از زمان درخواست اولیه این کشور برای عضو در این گروه صورت گرفته بود، تاکید کرد.

وی گفت: من به دستاوردها و آمادگی قزاقستان برای همکاری با کشورهای عضو گروه کشورهای ضد فساد افتخار می کنم و ما مشتاقانه منتظر مراحل بعدی، از جمله عضویت نورسلطان به کنوانسیون حقوق کیفری در مورد فساد خواهیم بود.

شپیک بایف خاطرنشان کرد که قزاقستان از سال 1997 میلادی با شورای اروپا و ساختارهای آن بدون آنکه عضو این سازمان باشد، همکاری می کند.

وی گفت: ما امکان شرکت در تعدادی از توافق نامه های مختلف را داریم که امکان کار مشترک با کشورهای عضو شورای اروپا در زمینه موضوعات مورد علاقه ویژه را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزاقستان به «گروه کشورهای ضد فساد» شورای اروپا پیوست

قزاقستان به «گروه کشورهای ضد فساد» شورای اروپا پیوست