مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:232019-10-18پزشكي

سرمایه گذاری تولید دارو در منطقه برای رهایی از وابستگی به کشورهای چند ملیتی


سرمایه گذاری برای تولید دارو در درجه اول در کشور خودمان و در درجه بعدی در کشورهای دیگر باعث می شود تمام کشورهای منطقه از وابستگی دارویی به کشورهای چند ملیتی رهایی پیدا کنند.

- رییس سازمان غذا و دارو گفت: سرمایه گذاری برای تولید دارو در درجه اول در کشور خودمان و در درجه بعدی در کشورهای دیگر باعث می شود تمام کشورهای منطقه از وابستگی دارویی به کشورهای چند ملیتی رهایی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز در حاشیه برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی اظهار کرد: ایران، کشوری است که در حال تمدن سازی است، وقتی می گوییم تمدن سازی، به این معناست که برای تمامی نیازهای جامعه بشری، ایده، طرح و حرفی برای گفتن داریم.

در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی هم حرف های جدیدی برای کشورهای منطقه داریم و می توانیم در حوزه خلیج فارس و امرو، ایفای نقش کنیم.

وی افزود: کشورهای مختلف منطقه برای کار مشترک با ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی علاقه زیادی داشته و تمام وزرای بهداشت و معاونان آنها در این اجلاس، به نوعی به بحث تولید مشترک دارو و تجهیزات پزشکی، خرید و یا انتقال دانش فنی از ایران، اشاره داشتند.

وی ادامه داد: برخی از کشورها به دلیل نیاز به اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی و برخی دیگر به دلیل توان سرمایه گذاری مشتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری تولید دارو در منطقه برای رهایی از وابستگی به کشورهای چند ملیتی

سرمایه گذاری تولید دارو در منطقه برای رهایی از وابستگی به کشورهای چند ملیتی