مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 09:202019-10-18سياسي

اربعین حسینی (ع)، اسم رمز جهانی شیعه


اربعین حسینی (ع) به اسم رمز جهانی شیعه برای سازماندهی در آستانه تحولات بزرگ تاریخ تبدیل شده است - اربعین حسینی (ع) به اسم رمز جهانی شیعه برای سازماندهی در آستانه تحولات بزرگ تاریخ تبدیل شده است خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می توان اربعین حسینی (ع) را براساس سه واژه مطالعه کرد افزود: این سه واژه یکی از منظر خودسازی، دوم از منظر جامعه پردازی و سوم از منظر تمدن سازی است.

وی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: برای رسیدن به تقوای الهی وسیله ای لازم است و انسان در این باره باید توسل کند و محمد و آل محمد (ص) بهترین وسیله ای است که ما را به صورت مطمئن به خداوند نزدیک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: محبت، معرفت و گرفتن دامن لطف و کرم آل محمد و همچنین اقتدا به سیره اولیای خدا از بهترین وسیله ها برای قرب الهی است و چه وسیله ای نزدیکتر و بالاتر از اباعبدالله الحسین (ع) برای دستیابی به بندگی و حقیقت تقواست.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: خدای متعال را شاکریم که جامعه ما در محرم و صفر در سایه سار لطف حسین (ع) و مکتب حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی (ع)، اسم رمز جهانی شیعه

اربعین حسینی (ع)، اسم رمز جهانی شیعه