مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:342019-10-18اجتماعي

ترافیک هم اکنون در شهرهای مرزی نیمه سنگین و روان است


رییس پلیس راهور ناجا بابیان اینکه 96 درصد زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی برای ورود به کشور عراق استفاده کردند، گفت: ترافیک هم اکنون در شهرهای مرزی نیمه سنگین و روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار کمال هادیان فر ضمن بیان اینکه بیشترین تردد عبور زائران اربعین حسینی از مرز مهران و استان ایلام صورت گرفته است، ابراز داشت: بیش از سه میلیون زائر برای شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کردند که از این تعداد 65 درصد زائران به واسطه خودرو شخصی در مرزها حضور یافتند لذا مدیریت راه های کشور این محدوده ها در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون از این تعداد زائر یک میلیون 996 هزار نفر به سلامت به کشور خود بازگشتند، افزود: یک میلیون و 44 هزار نفر هنوز در عتبات هالیان حضور دارند که احتمالاً امروز و فردا طی دو روز آینده به کشور مراجعه خواهند کرد.

رییس پلیس راهور ناجا بابیان اینکه تمهیدات ترافیکی در شهرها و استان های مرزی و شهرهای معین طی امروز و فردا اتخاذشده است، ابراز داشت: 16:30 عصر امروز جمعه محور مهران-ایلام ی به سمت ایلام یک طرفه می شود لذا وسایل نقلیه از همدان و کرمانشاه به ایلام مراجعه دارند مسیر آن ها ملک شاهی به مهران خواهد بود و خودروها و اتوبوس هایی که از سمت جنوب مراجعه می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک هم اکنون در شهرهای مرزی نیمه سنگین و روان است

ترافیک هم اکنون در شهرهای مرزی نیمه سنگین و روان است