مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 08:002019-10-18سياسي

شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد


شعب ویژه ای برای رسیدگی به جرائم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگستری استان گیلان تشکیل شد.

- رشت- رییس کل دادگستری گیلان گفت: شعب ویژه ای برای رسیدگی به جرائم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگستری استان گیلان تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در رشت با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، تصریح کرد: مسئولین باید بسترهای افزایش مشارکت پرشور مردم را شناسایی کرده و صدا و سیما و سایر رسانه ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی هجمه سنگین رسانه های بیگانه که درصدد ناامیدی مردم هستند، نقش آفرینی کنند.

رییس کل دادگستری گیلان استفاده از هر وسیله ای برای پیروز شدن در انتخابات را مذموم دانست و گفت: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند فضای انتخاباتی را مورد سوءاستفاده قرار داده و امنیت روانی مردم در آستانه انتخابات را خدشه دار کنند برخورد و با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آنان در کمترین زمان رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به گردش گسترده اطلاعات در فضای مجازی و عدم امکان کنترل در انتشار آن، افزود: هنر مدیریت فضای مجازی و رسالت امروز مسئولان و مدیران، هدایت و جهت دهی صحیح به اخبار و اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد

شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد