مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:492019-10-18سياسي

5 هزار نفر به بیمارستان صحرایی در مرز چذابه مراجعه کردند


جانشین ستاد اربعین ارتش در منطقه چذابه گفت: تاکنون بالغ بر پنج هزار نفر به بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه مراجعه کننده داشتیم.

- امیر خدابخش سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از 13 مهرماه امسال استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه به اتمام رسید و مجموعه بیمارستانی ارتش برای ششمین سال در این مرز برپا شد.

وی افزود: هر سال در ایام اربعین به زائران حسینی خدمات رسانی های مطلوبی داشتیم ولی امسال با توجه به جانمایی خوب این بیمارستان (روبروی گیت نیروی انتظامی) مدخل ورود و خروج زائران حسینی این خدمات رسانی ها بهتر ارائه می شود چون زائران به محض بازگشت از سفر در صورت وجود علائم بیماری سریعا به بیمارستان اعلام و اقدام لازم برای آنها انجام می شود.

جانشین ستاد اربعین ارتش در منطقه چذابه تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 5 هزار نفر به بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه مراجعه کننده داشتیم که خوشبختانه این بیمارستان توانسته است جوابگوی این تعداد از مراجعه کنندگان بیمار بشود.

سلیمانی ادامه داد: این بیمارستان 60 تخت خوابی در شرایط بحرانی امکان بستری 100 نفر در بخش های مختلف را دارد.

وی بیان کرد: پزشک های عمومی و متخصص، اطفال، بیهوشی، زنان و زایمان، رادیولوژی، آی سی یو، جراح پلاستیک، مغز و اعصاب، قلب، دندانپزشک، آزمایشگاه و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نفر به بیمارستان صحرایی در مرز چذابه مراجعه کردند

5 هزار نفر به بیمارستان صحرایی در مرز چذابه مراجعه کردند