مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:362019-10-18سياسي

گسترش و تقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران برای ما مهم است


یورگن بووس رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دیدار با آشنا، قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: گسترش و تقویت همکاری های نمایشگاه کتاب تهران و فرانکفورت برای ما اهمیت بسیاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این دیدار در دفتر رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار شد قادر آشنا، محمود آموزگار، غلامرضا نوعی و مهدی عمرانلو هم حضور داشتند.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در این دیدار گفت: حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از اولویت های نشر جمهوری اسلامی ایران است و ناشران و صاحب نظران حوزه نشر کشورمان تمایل زیادی برای حضور در این نمایشگاه دارند و علاقه مندیم که ارتباطات فرهنگی ما در حوزه نشر با کشور آلمان بیشتر شود.

متأسفانه هرساله تعدادی از کاروان اعزامی نشر جمهوری اسلامی ایران به واسطه عدم صدور ویزا از حضور در این نمایشگاه بی بهره می مانند و امیدواریم که نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای حضور هیئت ایرانی در این نمایشگاه مکاتبات لازم را با سفارت آلمان صورت دهد و هماهنگی لازم در این راه انجام پذیرد.

آشنا در ادامه گفت: برای حضور هیئت ناشران ایران در نمایشگاه فرانکفورت شورایی از ناشران، نویسندگان و اتحادیه های نشر تصمیم گیری می کنند و زمانی که قسمتی از این پازل با مشکل روبرو شود تمام پازل ما با مشکل روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش و تقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران برای ما مهم است

گسترش و تقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران برای ما مهم است