مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-18دانش

دانشجویان خوزستانی در 8 موکب به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند


عظیم ناصرپور، مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص خدمت رسانی این ستاد به زائران اربعین حسینی گفت: - مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: دانشجویان دانشگاه های خوزستان در 8 موکب، در مسیر پیاده روی اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

عظیم ناصرپور، مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص خدمت رسانی این ستاد به زائران اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین بسیج دانشجویی خوزستان، 8 موکب را در استان و مسیر پیاده روی اربعین برپا کرده است.

ناصرپور اضافه کرد: این موکب ها در مناطق مرزی مختلف از جمله چذابه و شلمچه برپا شده به طوری که موکب دانشگاه های دزفول در مرز چذابه و موکب دانشگاه های خرمشهر در مرز شلمچه و دانشگاه های آبادان نیز در شلمچه فعالیت دارند و موکب دانشگاه های بهبهان در مرز چذابه و دو موکب دانشگاه آزاد خوزستان نیز در مرز های شلمچه و چذابه و موکب دانشگاه فرهنگیان در اندیمشک برپا شده است.

مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان خوزستان ادامه داد: در این موکب ها، دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خوزستانی در 8 موکب به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند

دانشجویان خوزستانی در 8 موکب به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند