مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-18اجتماعي

تردد 1 میلیون و 500 هزار زائر از مرزشلمچه/ بازگشت 571 هزار نفر کشور


فرماندار ویژه خرمشهر از بازگشت 571 هزار نفر به کشور از طریق مرز شلمچه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، کورش مودّت فرماندار ویژه خرمشهر، صبح امروز در تشریح آخرین وضعیت تردد در این پایانه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل زائرانی که از طریق مرز شلمچه به خاک کشور بازگشته اند، پانصد و 71 هزار و 186 نفر بوده است.

وی ادامه داد: 936 هزار نفر نیز برای حضور در راهپیمایی اربعین از مرز شلمچه وارد خاک عراق شده اند که آمار تردد یک میلیون و 500 هزار نفری را در این پایانه به ثبتت رسانده است.

معاون استاندار خوزستان در بیان اینکه روند بازگشت زائران آغاز شده و پیش بینی می شود در روز اربعین به اوج خواهد رسید، تصریح کرد: چندین موکب در مرز شلمچه تدارک دیده شده  و در راه بازگشت زائران خدمات لازم را ارائه خواهند داد که به این تعداد افزوده خواهد شد.

مودّت یادآور شد: تعداد 750 دستگاه اتوبوس نیز در پایانه شلمچه مستقر هستند تا کار انتقال زائران را صورت دهند، تعدادی از این اتوبو س ها کار انتقال را به سایر نقاط کشور صورت داده اند و تعدادی دیگر نیز در این پایانه حضور دارند.

وی  با اشاره به اینکه نرخ نامه اتوبوس ها مصوب و زائران طی نرخی که تعیین شده، بهای کرایه خود را بپردازند، گفت: مسافران حتی الامکان از خودروهای شخصی استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 1 میلیون و 500 هزار زائر از مرزشلمچه/ بازگشت 571 هزار نفر کشور

تردد 1 میلیون و 500 هزار زائر از مرزشلمچه/ بازگشت 571 هزار نفر کشور