مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:522019-10-18سياسي

چرا دست کارآفرینان به کار نمی رود؟


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه فضای کسب و کار برای فارغ التحصیلان و کارآفرینان مهیا نیست بر ضرورت حذف مقررات زائد و موانع کسب و کار در کشور تاکید کرد.

- هادی ابوی ـ در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اصلاح فضای کسب و کار کشور گفت: اینکه رهبری نسبت به این مساله دغدغه دارند و گزارشهایی که ایشان رویت می کنند نشان می دهد فضای کسب و کار برای کارآفرینان مساعد نیست و این فضا به قدری سخت و گران شده که دیگر هیچ کسی حتی تولیدکننده و کارآفرین دستش به کار نمی رود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما راه اندازی کسب و کار و اشتغال را گران کرده ایم و شرایط کار را به گونه ای رقم زده ایم که اگر کسی بخواهد برای ایجاد یک کار مجوزی بگیرد باید فراز و نشیبهای فراوانی را طی کند.

این مقام مسئول کارگری خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای جوان تحصیلکرده بعد از فارغ التحصیلی می نشینند طرح و ایده ای را در ذهن می پرورانند تا به تولید برسانند ولی وقتی می خواهند ایده خود را عملیاتی کنند با مقررات و قوانین دست و پاگیر بسیاری روبه رو می شوند و برای تبدیل ایده به محصول باید از سازمانها و دستگاههای مختلف اعم از شهرداری، دارایی، اداره بهداشت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دست کارآفرینان به کار نمی رود؟

چرا دست کارآفرینان به کار نمی رود؟