مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 06:022019-10-18سياسي

به قدر نام شیراز اقدامات فرهنگی انجام نداده ایم


مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز تاکید دارد که هنوز به قدر نام و آوازه شیراز اقدامات و زیرساخت های فرهنگی فراهم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا دستغیب جمعه 26 مهر در بازدید از کتابخانه دانش آموز و در نشستی با حضور رییس سازمان دانش آموزی فارس، افزود: شهر شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگی کشور را یدک می کشد و این عنوان طبیعتا الزاماتی دارد.

وی با بیان اینکه به اندازه نام شهر شیراز، اقدام فرهنگی انجام نشده است، افزود: ما ادعا داریم پایتخت فرهنگی هستیم اما به یکباره شهر یزد پایتخت کتاب ایران می شود.

دستغیب ادامه داد: یکی از شاخصه های اصلی پایتخت فرهنگی، کتاب و کتاب خوانی است و همگان باید کمک کنند تا شیراز و استان فارس به عنوان مهد تمدن ایران زمین، این شاخصه را در حد بالا کسب کند اما با کمال تأسف باید گفت: مسئولینی که باید وقت می گذاشتند، کم کاری کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز خاطرنشان کرد: ما هر زمانی که این جایگاه فرهنگی را به دست آوریم، دور نیست؛ یعنی باید این مقام را به دست آورد و از دست نیز نداد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند کتابخانه دانش آموز در شهر شیراز و استان فارس گفت: کتابخانه دانش آموز یک پتانسیل قوی برای یک پایتخت فرهنگی است به شرط آنکه نیازمندی های کتابخانه نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به قدر نام شیراز اقدامات فرهنگی انجام نداده ایم

به قدر نام شیراز اقدامات فرهنگی انجام نداده ایم