مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 04:562019-10-18ورزشي

مصائب تکراری میکسدزون ورزشگاه آزادی/هرج و مرج،بی نظمی و دیگر هیچ+تصاویر


با وجود گذشت 19 دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال، خبرنگاران همچنان با مشکلات تکراری در میسکدزون ورزشگاه آزادی روبرو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی فارس، ابتدای امسال بود که مسابقات لیگ برتر به خاطر بلیت فروشی الکترونیکی به تعویق افتاد و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردند تا زمانی که زیر ساخت های بلیت فروشی فراهم نشود مسابقات آغاز نخواهد شد.

در نهایت ورزشگاه های استان های مختلف با فراهم کردن شرایط باعث شدند تا لیگ برتر آغاز شود اما در شرایطی که سازمان لیگ روی چنین موضوعی برای تماشاگران و ورود و خروج آنها به ورزشگاه ها پافشاری کرد سالهاست که میکسدزون های استادیوم های کشور ما دچار مشکلات غیر قابل حل است که البته بخشی از این مشکلات به عدم سخت گیری سازمان لیگ باز می گردد.

  سال گذشته در گزارش های مختلف به مشکلات در میکسدزون استادیوم ها و به خصوص ورزشگاه آزادی اشاره کردیم اما به نظر می رسد این مشکل فعلا حل شدنی نیست.

در شرایطی که نمایندگان رسانه های تصویری خواستار در نظر گرفتن محلی جدا برای مصاحبه با بازیکنان در میکسدزون هستند اما از سوی دیگر رسانه های مکتوب نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

شلوغی بیش از حد منطقه میسکدزون و عدم گنجایش این بخش از ورزشگاه آزادی باعث ایجاد اخلال در کار رسانه ها شده ضمن آنکه در بعضی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب تکراری میکسدزون ورزشگاه آزادی/هرج و مرج،بی نظمی و دیگر هیچ+تصاویر

مصائب تکراری میکسدزون ورزشگاه آزادی/هرج و مرج،بی نظمی و دیگر هیچ+تصاویر