مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 03:292019-10-18سياسي

دولت و مجلس ارزش افزوده املاک بلااستفاده آموزش و پرورش را بالا ببرند


اگر بتوانیم فضاهای بلااستفاده متعلق به آموزش و پرورش را تعیین تکلیف کرده و ارزش افزوده آنرا بالا ببریم راهگشای کمبود اعتبارات این وزارتخانه بوده و مطالبات معلمان پرداخت خواهد شد.

- سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ما در تمامی استان ها، شهرستان ها و همه مناطق آموزش و پرورش کشور فضاهای مازاد بلااستفاده زیاد داریم که حتی برخی از آنها مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است که هیچ وقت هم به کار این وزارتخانه نیامده است.

وی افزود: وقتی یک زمین و یا ملک با کاربری آموزشی در انتهای کوچک بن بستی قرار دارد که متراژ کم آن امکان استفاده برای مدارس را نمی دهد و یا نمی توان اقدام دیگری در آنجا انجام داد باید تلاش کنیم تا آنجا را از وضعیت راکد خارج کنیم اما چون این محل یا محل ها در تملک آموزش و پرورش است مسؤولین جرأت اقدام در این باره را نداشته و یا اینکه موانع قانونی زیاد آن اجازه این کار را به آنها نداده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: برخی املاک و فضاها که شاید در برخی مدارس وجود داشته باشد و ممکن است در کنار یک مجتمع تجاری و یا گوشه و کنجی قرار داشته باشد بتواند با تعیین تکلیف لازم ارزش افزوده زیادی را ایجاد کند و باید تلاش کنیم در همین راستا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس ارزش افزوده املاک بلااستفاده آموزش و پرورش را بالا ببرند

دولت و مجلس ارزش افزوده املاک بلااستفاده آموزش و پرورش را بالا ببرند