مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 20:422019-10-17اجتماعي

90 تیم گشتی پلیس راه در محورهای ایلام حضور دارند


رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه 90 تیم گشتی پلیس راه در محورهای ایلام حضور دارند، گفت: تمام محورهای این استان با دوربین های پایش تصویری، مورد نظارت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه همزمان با شامگاه پنج شنبه، در پایانه مرزی مهران شاهد سیل عظیم برگشت زوار هستیم، تاکید کرد: طی چند ساعت گذشته نزدیک به 165 هزار نفر وارد کشور شدند و نزدیک به 65 هزار نفر از مرز خارج شدند که تردد بیش از 250 هزار نفری را شامل می شود.

وی افزود: برای شامگاه پنج شنبه، پیش بینی می کنیم تا ساعات 24 بالغ بر 180هزار نفر وارد استان شده باشند اما نگرانی از بابت ورود این افراد وجود ندارد چرا که تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان ایلام دیده شده است.

رییس پلیس راه ایلام گفت: تمام جاده های استان ایلام از طریق دوربین های پایش تصویری مورد رصد قرار می گیرد همچنین بیش از 90 تیم گشتی در طول محورهای مواصلاتی استان ایلام حضور دارند و به زائران خدمات دهی می کنند.

همتی زاده با بیان اینکه متاسفانه بیش از 40 درصد تصادفات استان ایلام در روزهای اخیر، به علت خستگی و خواب آلودگی بوده است، تاکید کرد: از همه زائران می خواهیم تا برنامه ریزی برای سفر خود با خودروی شخصی را حتما داشته باشند و در این برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 تیم گشتی پلیس راه در محورهای ایلام حضور دارند

90 تیم گشتی پلیس راه در محورهای ایلام حضور دارند