مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 19:272019-10-17اقتصادي

مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در خارگ برگزار شد


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیر ارشد شرایط اضطراری در منطقه عملیاتی خارگ گفت: مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در شاهرگ حیاتی کشور در جزیره خارگ برگزار شد.

- عباس اسدروز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی پیش رو و لزوم آمادگی حداکثری با هدف حداقل آسیب پذیری و بهبود ساز و کارهای شناسایی انواع تهدیدها و پیاده سازی اصول مدیریت مشارکتی، مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در شاهرگ حیاتی کشور با مشارکت شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی خارگ با محوریت پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

وی افزود: در این مانور که با نظارت معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و نیز مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، با اعلام محدود و آگاهی مسئولین تصمیم گیرنده توسط معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، آتش سوزی، نفت ریزی و نشت گاز H2S در دو نقطه از جزیره خارگ اعلام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: با توجه به نقش تاسیسات مذکور در فرآیندهای عملیاتی شرکت و بروز حوادث احتمالی، بلافاصله دستور تشکیل کمیته شرایط اضطراری توسط نماینده اجرایی مدیریت ارشد شرایط اضطراری در منطقه انجام شد و هماهنگی و مدیریت عملیات واکنش در برابر شرایط اضطراری به صورت دائم و بدون فوت وقت بعمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در خارگ برگزار شد

مانور مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران در خارگ برگزار شد