مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 18:352019-10-17سياسي

حضور استاندار در منزل شهیدان زین الدین


استاندار قم با حضور در منزل شهیدان زین الدین با مادر این دو شهید دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم آقای سرمست در این دیدار که فرمانده سپاه علی بن ابیطالب و تعدادی از مسئولان استان حضور داشتند با بیان اینکه خانواده معظم شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند و جامعه اسلامی مدیون ایثار و ازخودگذشتگی آنهاست افزود: با وجود توطئه افکنی های دشمنان و ایجاد شرایط تحریم برای کشور ما مسئولان و مردم با تمسک به ارزش های بالای معنوی و انسانی که از شهدا عظیم الشان به یادگار مانده از این گردنه های سخت عبور میکنند و به موفقیت و سعادت میرسند.

وی با اشاره به عزم مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه الگوی مناسب به نسل جوان گفت به همین منظور کنگره ملی شهدا سال آینده در استان اجرا میشود.

مادر شهیدان زین الدین هم در این دیدار خواستار تعمیق و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در بین آحاد مردم و مسئولان و آشنایی هرچه بیشتر با معارف قرآنی و میراث گران بهای اهل بیت عصمت و طهارت شد.

در 27 آبان ماه سال 1363 سردار شهید مهدی زین الدین به همراه برادرش شهید مجیدزین الدین در حال برگشت از کرمانشاه به سوی مقر لشکر 17 حوالی غروب در جاده سردشت دارساوین مورد تهاجم و کمین گروهک های ضدانقلاب قرار گرفت و بعد از مقاومتی عاشورایی و طولانی با بدنی مجروح و زخمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاندار در منزل شهیدان زین الدین

حضور استاندار در منزل شهیدان زین الدین