مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 17:592019-10-17پزشكي

ویزیت 6 هزار بیمار توسط گروه پزشکی موکب کاشانی


مسؤول موکب راه روشن فاطمیون کاشان گفت: برای نخستین بار گروهی پزشکی در همراهی موکب فرهنگی راه روشن فاطمیون جهت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین به کربلای معلا اعزام شدند.

- وحید مصاحبی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای نخستین بار گروهی پزشکی در همراهی موکب فرهنگی راه روشن فاطمیون جهت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین به کربلای معلا اعزام شدند.

مسؤول موکب راه روشن فاطمیون کاشان افزود: گروه پزشکی شامل دو متخصص و دو پرستار در عمود 1114 از تاریخ 15 مهرماه به مدت ده روز مستقر هستند و خدماتی از قبیل ویزیت، تزریقات، بخیه، و کمک های اولیه و مشاوره سلامت و پیشگیری ازجمله خدماتی بوده که به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در این مدت ارائه شده است.

وی تاکید کرد: تمامی دارو و خدمات ارائه شده توسط خیرین و مردم تامیین شده و از هیچ نهاد دولتی در این خصوص کمک گرفته نشده است؛ با توجه به تجربه امسال و همچنین اهمیت موضوع تشکیل گروه پزشکی خواهران برای سال های آتی در دستور کار قرار گرفت که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این جمعیت در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مصاحبی در خصوص خدمات فرهنگی این موکب تصریح کرد:راه اندازی کارگاه نقاشی و همچنین اهدای اسباب بازی به کودکان ازجمله خدمات فرهنگی این موکب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت 6 هزار بیمار توسط گروه پزشکی موکب کاشانی

ویزیت 6 هزار بیمار توسط گروه پزشکی موکب کاشانی