مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 15:032019-10-17سياسي

تعهدات زیرساختی اربعین تا سال آینده عملیاتی شود


دستگاه های اجرایی همان گونه که طرح جامع در حوزه زیرساختی و تسهیلات اربعین ارائه می دهند، یک طرح فرهنگی را نیز ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد اربعین استان در فرمانداری مهران، اظهار کرد: خوشبختانه سفر روحانی اربعین امسال نیز به نحو احسن مدیریت می شود البته احسن به معنای نبود مشکل و ایراد نیست بلکه با توجه به شرایط، امکانات و ویژگی سفر، کار احسن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سفر اربعین در یک کشور دیگر انجام می شود و ما ناگزیر هستیم خود را با شرایط زیرساختی و فرهنگی آن کشور انطباق دهیم، تصریح کرد: زمانی که مسئولیت اربعین را تحویل گرفتیم سالانه حدود 300 هزار نفر به راهپیمایی اربعین می رفتند که این رقم امسال به بیش از سه و نیم میلیون نفر رسیده است.

وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره ی اربعین، اظهار کرد: هنوز با اهداف بلند و برنامه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توسعه و تقویت و نشر ارزش های دینی و فرهنگ عاشورایی دارند، فاصله داریم که لازم است با برنامه ریزی گام های بلندتری برداریم.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه همکاری و همراهی در داخل کشور خوب است و باید تلاش کنیم در آن سمت نیز شرایط لازم فراهم شود، به دیدارهای خود، رییس ستاد اربعین ، معاون اول رییس جمهوری و رییس جمهوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات زیرساختی اربعین تا سال آینده عملیاتی شود

تعهدات زیرساختی اربعین تا سال آینده عملیاتی شود