مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 14:402019-10-17اقتصادي

مدیران شهری در اجرای طرحها و تامین منابع مالی خلاقیت داشته باشند


مدیر کل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: اولویت بندی طرح های شهری، استفاده از خلاقیت و نوآوری در کارها و تسریع در اجرا موجب افزایش بهره وری و جلب رضایت مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی صالحی روز پنجشنبه ضمن بازدید از طرح های عمرانی اجرا شده در شهر خرمدشت با شرکت در جلسه ای با حضور شهردار، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولین واحدهای شهرداری مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

صالحی در این جلسه ظهارداشت: مردم از ما انتظار دارند برای حل مشکلات آنها اقدام کنیم که این کار مستلزم اراده جدی و برنامه مدون مدیران شهری است.

وی بیان کرد: همه ما دچار روزمرگی و کارهای کلیشه ای شده ایم و گاهی اوقات مشکلات مردم را فراموش می کنیم و به بهانه نبودن اعتبار برخی کارها مغفول می ماند لذا به نظر می رسد مدیریت شهری نیازمند بازنگری در مهندسی فرآیندها و استفاده از خلاقیت و نوآوری در مسیر توسعه است.

صالحی یادآورشد: بسیاری از مدیران شهری خوشبختانه اراده و انگیزه کافی برای حل مشکلات شهروندان را دارند که با همراهی و کمک شوراها این کار تسریع خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین بیان کرد: از مدیران شهری انتظار داریم برنامه ریزی های خود برای اجرای طرحها را بر اساس نیازهای منطقه و توقع مردم اولویت بندی کنند تا رضایت عمومی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری در اجرای طرحها و تامین منابع مالی خلاقیت داشته باشند

مدیران شهری در اجرای طرحها و تامین منابع مالی خلاقیت داشته باشند