مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 13:422019-10-17اجتماعي

استقرار 250 اکیپ راهداری در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی


مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها گفت:250 اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، - مهران، چذابه و خسروی مستقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، محمد رودباری اظهار داشت: اکیپ های راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها و مسیرهای منتهی به مرزهای مورد تردد زائران اباعبدالله (ع) مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها افزود: 250 اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین نظیر لودر، گریدر، کامیون و ماشین آلات نیمه سنگین و سبک راهداری مجهزبه چراغ گردان با آرم سازمان در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه و خسروی مستقر هستند و همچنین در نقاطی از راه ها که احتمال گره ترافیکی و تصادف وجود دارد، نیروهای راهداری حضور فعال و موثری خواهند داشت.

وی با اشاره به این که در این ایام 32 اکیپ راهداری در محل راهدارخانه ها مستقر هستند، خاطر نشان کرد: اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری از استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنین از 14 استان معین نیز امکانات و نیروی راهداری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 250 اکیپ راهداری در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی

استقرار 250 اکیپ راهداری در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی