مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:422019-10-17اقتصادي

امنیت پایدار 30 روستای زواره با تاسیس پاسگاه «شهراب» تامین می شود


با ایجاد پاسگاه شهراب تعداد 30 روستای بخش زواره با حدود هشت هزار نفر جمعیت از امنیت پایدار در طول سال برخوردار خواهند شد.

- اردستان- فرماندار اردستان گفت: با ایجاد پاسگاه شهراب تعداد 30 روستای بخش زواره با حدود هشت هزار نفر جمعیت از امنیت پایدار در طول سال برخوردار خواهند شد.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور معاونت مهندسی نیروی انتظامی اصفهان در محل فرمانداری اردستان برگزار شد نسبت به شروع ساخت پروژه پاسگاه انتظامی روستای شهراب زواره اردستان تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود: برای احداث این پاسگاه اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون ریال توسط فرمانداری شهرستان اردستان پیش بینی شده است که عملیات اجرایی آن تا 15 روز دیگر آغاز خواهد شد.

فرماندار اردستان گفت: پیش بینی می شود این پاسگاهدر طول شش ماه ساخته شود؛ این پروژه بالغ بر هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با هماهنگی انجام شده توسط خیرین منطقه تامین خواهد شد و برای تجهیز امکانات پاسگاه حدود سه میلیارد دیگر نیاز است.

وی ابراز داشت: مجوزاحداث این پاسگاه انتظامی با پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری اردستان در جلسه ملاقات با سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور اخذ شد که می تواند نقش موثری در تامین امنیت بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار 30 روستای زواره با تاسیس پاسگاه «شهراب» تامین می شود

امنیت پایدار 30 روستای زواره با تاسیس پاسگاه «شهراب» تامین می شود