مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:232019-10-17سياسي

اعزام منظم دانشجویان به کربلا توسط ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان


دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان گفت: ایجاد نظم و ساز و کار مشخص برای اعزام ها از جمله نتایج ارزشمند تشکیل این ستادهای استانی و دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد فرامرزی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حرکت جهانی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین در امتداد واقعه جانسوز عاشورای حسینی، رویداد مهم نهفته در دل تاریخ بود که امروز با زدوده شدن غبار غربت از چهره اش تبدیل به بزرگترین و موثرترین اجتماع انسانی در طول تاریخ بشریت شده.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان افزود: در شهریور ماه 98 و برای اولین بار در چند سال اخیر، ستاد اربعین دانشگاهیان استان گلستان به پیشنهاد مسئول دفتر استانی نهاد مقام معظم رهبری و با محوریت دبیرخانه شورای فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در هر یک از دانشگاه های استان، ادامه داد: مهمترین نقش ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان عبارت است از ترویج گفتمان اربعین در دانشگاه ها، ایجاد تسهیل در اعزام دانشجویان به پیاده روی اربعین، افزایش کمیّت و کیفیت اعزام ها، کمک در تربیت دینی عمیق، ایجاد بستر نقش آفرینی موثر دانشجویان و جوانان در انجام و اداره امور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام منظم دانشجویان به کربلا توسط ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان

اعزام منظم دانشجویان به کربلا توسط ستاد اربعین دانشگاهیان گلستان