مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:222019-10-17سياسي

بازگشت بخشی از بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین(ع)


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به پیگیری بازگشت ساختمان بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین (ع) همدان گفت: طبق توافق اولیه فعلا بخشی از بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین (ع) برمی گردد.

- حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص آخرین وضعیت شاهزاده حسین (ع) و برگشت بانک ملی به این امامزاده اظهار کرد: صورتجلسه این اقدام توسط مسوولان استان امضا شده و طبق آخرین خبر برای وزیر راه و شهرسازی نیز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه ای مبنی بر انجام اقدامات در این بقعه متبرکه به دست ما نرسیده است گفت: در صورتجلسه ارسالی عنوان شده که ورودی اول امامزاده از خیابان شهدا ادامه پیدا کرده و قسمتی از بانک ملی را در اختیار گیرد و پس از اتصال به اول خیابان اکباتان یک ورودی دیگر نیز از دور میدان امام(ره) به شکل رواق مانند به شاهزاده حسین (ع) ختم شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما برگشت موقوفه شاهزاده حسین(ع) است و باید فعلاً منتظر نظر وزیر راه و شهرسازی بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مکانی برای بانک ملی از سوی استانداری تعیین شده است گفت: اطلاعی ندارم اما طبق تصمیمات بانک ملی سرجای خود می ماند و جابه جا نمی شود و تنها بخشی از آن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بخشی از بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین(ع)

بازگشت بخشی از بانک ملی به موقوفه شاهزاده حسین(ع)