مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-17سياسي

تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه شعب ویژه ای در دادگستری گیلان برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی تعیین شده است، گفت: دستگاه قضایی رقابت کاندیداها را تحت نظر داشته و با جدیت و قاطعیت تخلفات و جرائم انتخاباتی را مورد رسیدگی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: مسئولین باید بسترهای افزایش مشارکت پرشور مردم را شناسایی کرده و صدا و سیما و سایر رسانه ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی هجمه سنگین رسانه های بیگانه که درصدد ناامیدی مردم هستند، نقش آفرینی کنند.

وی استفاده از هر وسیله ای برای پیروز شدن در انتخابات را مذموم دانست و گفت: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند فضای انتخاباتی را مورد سوءاستفاده قرار داده و امنیت روانی مردم در آستانه انتخابات را خدشه دار کنند برخورد کرده و با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آنان در کمترین زمان رسیدگی خواهد کرد.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به گردش گسترده اطلاعات در فضای مجازی و عدم امکان کنترل در انتشار آن تصریح کرد: هنر مدیریت فضای مجازی و رسالت امروز مسئولان و مدیران، هدایت و جهت دهی صحیح به اخبار و اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان

تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گیلان