مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 11:132019-10-17اجتماعي

توزیع 25 هزار پرس غذای گرم به زائران افغانستانی در مرز دوغارون


مسئول اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد گفت: از 15 مهرماه تا امروز بیش از 25 هزار پرس غذای گرم توسط آستان قدس رضوی به زائران افغانستانی در مرز دوغارون توزیع شد.

- علی فخاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این ایام به صورت میانگین روزانه بیش از 3000 پرس غذای گرم بین زوار اربعین حسینی که از طریق مرز دوغارون وارد کشور می شوند، توزیع می شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی در موکب امام رضا(ع)، افزود: آستان قدس رضوی علاوه بر توزیع غذا؛ خدمات فرهنگی، اسکان، امدادرسانی، بهداشتی و حمل و نقل سالمندان و معلولان به زائران پیاده اربعین حسینی که از طریق این معبر رسمی وارد ایران می شوند، ارائه کرده است.

فخاری بیان کرد: همچنین در این ایام به صورت روزانه بالغ بر یک هزار وعده صبحانه همراه با خدمات مختلف در حوزه های پزشکی، فرهنگی، اسکان و نظافت با حضور خادمیاران به زائران ارائه می شود.

وی ادامه داد: از 15 مهرماه سال جاری تاکنون بیش از 18 هزار بسته فرهنگی بین زائران افغانستانی در موکب امام رضا(ع) توزیع شده است.

مسئول اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد، اظهار کرد: روزانه بیش از 3000 نفر از زائران کشور افغانستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در کشور عراق از طریق مرز دوغارون وارد ایران می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 هزار پرس غذای گرم به زائران افغانستانی در مرز دوغارون

توزیع 25 هزار پرس غذای گرم به زائران افغانستانی در مرز دوغارون