مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:152019-10-17اقتصادي

قطارخودکفایی روی ریل ملی سرعت گرفت


پس از دستیابی ذوب آهن اصفهان به خودکفایی تولید ریل با استانداردهای جهانی، نخستین بار ریل ملی زیر چرخ قطار تبریز- میانه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما ،مرکز اصفهان؛چهار سال قبل، خبر تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان که نقش مهمی در خودکفایی صنعت ریلی کشور داشت به تیتر اول خبر اقتصادی رسانه های کشور تبدیل شد.

چرا که بیش از 100 سال از ورود ریل و راه آهن به کشور گذشته و تولید ریل ملی، آرزوی دیرینه ایرانیان به ویژه صنایع فولاد بود که بتوانند صنعت حمل و نقل ریلی را خودکفا کنند.

و بالاخره سال 1395 تولید محصول راهبردی ریل با آخرین استانداردهای جهانی در ایران که در گذشته آرزویی بیش نبود، در دوران تحریم به همت پولادمردان ذوب آهن اصفهان به ثمر نشست.

سالها چشم انتظاری مادر صنعت فولاد کشور برای فروش ریل ملیاینجا ذوب آهن است،مادرصنعت ایران در 40 کیلومتری جنوب غربی اصفهان، جبهه اول صنعت و مادر با تجربه و دلسوز صنعت ایران زمین.

اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه با ظرفیت سه میلیون و 600 هزارتن انواع ریل و مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می کند.

علامت شعار تبلیغاتی این شرکت که با اطمینان بسازید است حقیقتا عملیاتی شده و E S C Oعلامت اختصاری شرکت بر روی محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارخودکفایی روی ریل ملی سرعت گرفت

قطارخودکفایی روی ریل ملی سرعت گرفت