مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:152019-10-17سياسي

آمادگی 250 منزل در همدان برای پذیرایی از زوار اربعین


رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی در همدان از آمادگی 250 منزل در همدان برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد.

- سید رضا موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از راه اندازی 85 ایستگاه صلواتی در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین حسینی در همدان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه مردم بسیار پرشور پای کار هستند و از زائران اربعین پذیرایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه همبستگی خوب بین مردم موجب شد تا سختی و مشکلاتی برای زائران ایجاد نشود گفت: قبلاً ستاد اربعین کمبود پتو داشتند که خوشبختانه با همکاری همگان این مورد نیز تامین شده است.

رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی در همدان با بیان اینکه 250 منزل برای میزبانی از زائران در هر ساعتی اعلام آمادگی کرده اند افزود: ایستگاه های صلواتی استان سه وعده غذای گرم و میان وعده بین زائران توزیع می کنند.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از ایستگاه ها دوش حمام تعبیه شده و در برخی از آنها نیز بیمارستان صحرایی راه اندازی شده است گفت: در سراسر استان ایستگاه ها فعالیت خوبی دارند و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

موسوی با بیان اینکه امسال رفت و برگشت زائران اربعین حسینی در  همدان پرشورتر از سال گذشته است گفت: سال گذشته 2 میلیون زائر در استان تردد کرده بودند که امسال به قریب 4 میلیون نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 250 منزل در همدان برای پذیرایی از زوار اربعین

آمادگی 250 منزل در همدان برای پذیرایی از زوار اربعین