مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:512019-10-17سياسي

تمهیدات شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد برای ایام اربعین حسینی


رییس اداره شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد گفت: در نظر داریم با مشارکت همشهریان میزبان خوبی برای زائران اربعین حسینی در مشهد باشیم.

- مهدیه یاوری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات شورای اجتماعی محلات برای ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: شهرداری مشهد با تشکیل ستاد استقبال از زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر در نظر دارد که به مانند سال های گذشته، با ایجاد ایستگاه های استقبال از زائر، با مشارکت مردمی به زائرانی که در این ایام به شهر مقدس مشهد مشرف می شوند، ارائه خدمت کند.

وی افزود: از این رو، در مبادی ورودی و نقاط کلیدی شهر که محل عبور این عزیزان است، 24 ایستگاه استقبال از زائر ایجاد شده که این ایستگاه ها از غرفه های متعددی تشکیل شده اند که انواع خدمات را ارائه خواهند داد.

رییس اداره شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد، ادامه داد: در همین راستا این ستاد، اداره شوراهای اجتماعی محلات مشهد را مکلف کرد که در ایستگاه استقبال از زائر میدان شهدا، غرفه مخصوص این شوراها را با استفاده از ایده ها، توانمندی ها و نظرات مردم محلات تشکیل داده و خدمات این غرفه را با استفاده از ظرفیت های مردمی ارائه دهد.

یاوری خاطرنشان کرد: از این رو، این اداره با فراخوان در مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد داوطلبان را به شرکت در این حرکت مردمی دعوت کرد که خوشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد برای ایام اربعین حسینی

تمهیدات شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد برای ایام اربعین حسینی