مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:432019-10-17اجتماعي

ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی اختصاص می یابد


ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی در مدارس سطح تبریز اختصاص می یابد.

- ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی اختصاص می یابد شهردار تبریز گفت: ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی در مدارس سطح تبریز اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص طرح توسعه ورزش دانش آموزی در مدارس تبریز ، اظهار کرد: این طرح موضوعی جدید و نوآورانه جهت اجرایی شدن در سطح شهر است که از سال گذشته آغاز شده و با انعقاد این تفاهم نامه در سال تحصیلی 98 – 99 نیز ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: خروجی تمامی 300 وظیفه شهرداری باید منجر به نشاط اجتماعی، آسایش، آرامش و رفاه برای شهروندان باشد؛ چرا که نشاط اجتماعی و شادابی، برای زندگی انگیزه ای مضاعف ایجاد می کند.

شهین باهر با اشاره به ماموریت های فراوان و مختلف مجموعه مدیریت شهری، گفت: اینکه امروز کسی همت کرده، قدم تازه ای بردارد و طرحی نو که پیشینه، چارچوب و تعریفی ندارد را اجرا کند، اقدامی قابل تقدیر است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه باید ردیف ویژه در بودجه امسال برای این موضوع پیش بینی شود، افزود: آموزش و پرورش بستری مناسب و خاکی غنی است که در آنجا هر چیزی کاشته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی اختصاص می یابد

ردیف بودجه مشخصی برای طرح توسعه ورزش دانش آموزی اختصاص می یابد