مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:392019-10-17سياسي

هنرمندان عرصه عکاسی بیجار نیازمند توجه و حمایت مسوولان هستند


دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی کردستان گفت: مسوولان باید به هنرعکاسی و هنرمندان این عرصه توجه و هنرمندان این عرصه را حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر فیض اللهی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی در شهرستان بیجار اظهار کرد: فراخوان هفته عکس اربعین حسینی از سری برنامه های سومین سوگواره استانی عکس آیین های عاشورایی اعلام شد و با محوریت نگاه آزاد به موضوع عاشورا و عزاداری اقوام ایرانی در ایام محرم برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این سوگواره اول مهر ماه جاری اعلام شد، افزود: در مدت زمان محدود 538 اثر در دو بخش اصلی ویژه عکاسان با دوربین حرفه ای و بخش نگاه مردمی (عکاسی با تلفن همراه) به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که از این تعداد 385 قطعه در بخش حرفه ای و مابقی در بخش موبایلی بود.

وی با بیان اینکه شرکت در این سوگواره تنها برای عکاسان استان کردستان مجاز بود، یادآوری کرد: به همین دلیل آثار 46 نفر از عکاسان خارج از استان که بالغ بر 300 تک عکس بود، حذف و به بخش مسابقه راه نیافت.

 دبیر اجرایی سومین سوگواره استانی آیین های عاشورایی با اشاره برپایی نمایشگاه عکسی از آثار منتخب هییت داوران این سوگواره بیان کرد: 40 اثر به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان عرصه عکاسی بیجار نیازمند توجه و حمایت مسوولان هستند

هنرمندان عرصه عکاسی بیجار نیازمند توجه و حمایت مسوولان هستند