مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-17سياسي

اجازه رواج شایعات در جریان انتخابات داده نشود


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تأکید کرد: اجازه رواج شایعات در جریان انتخابات داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری، علیار راستگو در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، به اهمیت انتخابات در ابعاد ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال، بزرگترین و مهم ترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است و همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات باید با علاقه و جدیت در این عرصه حضور یابند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 آذر، گفت: رسانه ها و بویژه رسانه ملی باید توجه داشته باشند که روند رسمی انتخابات بعد از این تاریخ شروع می شود.

راستگو ادامه داد: رسانه ملی باید به اهمیت اصل انتخابات و نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام سیاسی و اجرایی کشور بپردازد و از ورود به مصادیق و جریان های حاضر در انتخابات پرهیز کند.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین بر انتشار اخبار معتبر و رسمی از رسانه ها تأکید کرد و گفت: جریان اطلاع رسانی صحیح باید قبل از شکل گیری ذهنیت در بین مردم اتفاق بیفتد و اجازه رواج شایعات در جریان انتخابات داده نشود.

دبیر ستاد انتخابات استان نیز بر سرعت عمل مراجع رسمی اطلاع رسانی در جریان انتخابات تأکید کرد و گفت: رسانه های رسمی و شناسنامه دار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه رواج شایعات در جریان انتخابات داده نشود

اجازه رواج شایعات در جریان انتخابات داده نشود