مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:312019-10-17سياسي

رونمایی از کتاب «انسان 250ساله» به زبان آلمانی


در اولین روز فعالیت غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، از کتاب «انسان 250ساله» که به زبان آلمانی ترجمه شده است رونمایی شد.

- در اولین روز فعالیت غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، از کتاب انسان 250ساله که به زبان آلمانی ترجمه شده است رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این کتاب توسط انتشارات اسلامیکا در شهر برمن به آلمانی ترجمه و منتشر شده است.

کتاب انسان 250ساله مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی ائمه و امامان شیعه است و به این نکته مهم اشاره دارد که زندگی امامان شیعه علی رغم تفاوت های ظاهری، در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است، که 250 سال ادامه پیدا کرده است.

این کتاب شامل 17 فصل است که نحوه چینش عنوان های فصل ها به ترتیب تاریخی زندگی ائمه(ع)، از دوران پیامبر اعظم (ص) تا دوره امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و امام عسکری (ع) است که بیانات مقام معظم رهبری درباره این سه امام(ع) در یک فصل ارائه شده است.

عنوان کتاب عینا برگرفته از کلام مقام معظم رهبری است و بیانگر نوع نگاه ایشان به زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه است و علت این نام گذاری در مقدمه کتاب به تفصیل از بیانات ایشان تشریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «انسان 250ساله» به زبان آلمانی

رونمایی از کتاب «انسان 250ساله» به زبان آلمانی