مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:292019-10-17سياسي

پیاده روی اربعین بوی ظهور می دهد


معجزه اربعین درک نمی شود مگر با حضور و مشاهده نزدیک، بنابراین اربعین را باید تجربه کرد تا به آن ایمان آورد، اما نه ایمان زبانی، بلکه باور قلبی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، با نزدیک شدن به اربعین شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، دل های عاشقان، برای تماشای گنبد و گلدسته های نورانی حضرت عباس (ع) و بوسیدن ضریح شش گوشه اباعبدالله (ع) به تپش می افتد و این ضربان مقدمه ای است برای آغاز شور و حماسه حسینی.

شاید از خود بپرسی از خانه هم می توان به حسین سلام داد؟ می توان زیارت اربعین خواند؟ چرا باید سختی چند روز پیاده روی را به جان خرید و مسیری طولانی را در گرما و سرما طی کرد تا کسی را زیارت کرد که هر لحظه احساس می کنی در کنار توست؟ پاسخ این سؤال در فرمایش حضرت زینب (س) است که به یزید فرمود: به خدا که نمی توانی یاد و خاطره ما را محو و نابود کنی ؛ اگر من و تو از خانه سلام دهیم و زیارت اربعین بخوانیم دیری نمی پاید که داستان کربلا از یادها می رود و این همان خواسته دشمنان است.

پیاده روی اربعین حرکتی زینب گونه است.

پیاده روی اربعین باشکوه ترین گردهمایی انسانی با وجود ناامنی های کشور عراق، این نمایش باشکوه و بزرگترین گردهمایی انسانی که به عشق پابوسی امام سوم شیعیان برگزار می شود، به اعتراف دوست و دشمن در دنیا بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین بوی ظهور می دهد

پیاده روی اربعین بوی ظهور می دهد