مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:272019-10-17اجتماعي

انجام 300 عملیات برای انتقال زائران مصدوم در نجف


مسئول قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران در نجف اشرف از انجام 300 عملیات انتقال زائران مصدوم به مراکز درمانی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم تاجیک نوری با بیان این که در ستاد مرکزی اربعین جمعیت، دو وظیفه امداد و انتقال مصدومان در شرایط عادی و جست و جو و نجات در شرایط اضطراری به سازمان امداد و نجات محول شده است گفت: درهمین راستا نیز 13 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 50 نفر کادر امدادی شامل نجاتگر، پزشک، پرستار و اعضای تیم واکنش سریع در شهر نجف مستقر شده اند.

براساس اعلام هلال احمر، نوری با بیان اینکه هم اکنون و دو روز مانده به اربعین حسینی نزدیک به 300 مورد انتقال زائران مصدوم در شهر نجف انجام شده است، گفت: نزدیک به 60 نفر نیز به مرز منتقل شده اند.

به گفته مسئول قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نجف اشرف مصدومان بدحال از جمله مصدومان سوانح ترافیکی باید بلافاصله به درمانگاه های هلال احمر انتقال پیدا کنند و بعد از دریافت خدمات اولیه در این درمانگاه ها، در صورت نیاز به بیمارستانهای عراقی و یا مراکز درمانی کشورمان منتقل شوند که قرارگاه امداد و نجات این وظایف را بر عهده دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 300 عملیات برای انتقال زائران مصدوم در نجف

انجام 300 عملیات برای انتقال زائران مصدوم در نجف